.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جمعه این هفته هم جاده چالوس یک طرفه می‌شود
رئیس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز:رضا اکبری امروز  اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی سال، به طور قطع تردد در مسیرهای برون‌شهری بیش از دیگر ایام سال خواهد بود و به همین دلیل پلیس راه تمرکز ویژه‌ای در کنترل بار ترافیکی جاده‌ها خواهد داشت.

وی افزود: از سوی و با توجه به حجم بالای تردد خودروها در عصر و شامگاه چهارشنبه، انتظار داریم که روز جمعه بار ترافیکی سنگینی به محور کرج – چالوس تحمیل شود.

این فرمانده انتظامی گفت: بر این اساس پلیس راه طرح یک طرفه کردن جاده چالوس را در روز جمعه این هفته نیز در دستور کار دارد.

اکبری گفت: بنابراین طبق اعلام پلیس راه از ساعت 14 روز جمعه این هفته تا ساعت 24 تردد تمام خودروها از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع خواهد بود.

اکبری بیان داشت: بر این اساس تردد تمام خودروها از ساعت 17 و 30 روز جمعه از مرزن‌آباد در استان مازندران به سمت میدان امیرکبیر کرج در استان البرز یک طرفه انجام می‌شود.

وی افزود: این یک طرفه بودن محور چالوس – کرج تا ساعت 24 روز جمعه این هفته ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نورزی، به طور قطع تمهیدات ویژه‌ای برای تخلیه بار ترافیکی محورهای مختلف استان البرز از جمله جاده چالوس در این ایام در دستور کار داریم که به زودی اطلاع‌رسانی لازم درباره این محدودیت‌ها اعلام خواهد شد.

اکبری اظهار داشت: هدف از اجرای طرح‌های فوق، تامین امنیت مسافران نورزی و تسهیل در تردد آنها است و امیدواریم مردم و به ویژه رانندگان نیز در ایام نوروز همکاری لازم را با پلیس راه داشته باشند.

وی در پایان گفت: تا پایان تعطیلات نوروزی تمام نیروها و ماموران پلیس راه استان البرز در آماده باش خواهند بود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.